۱۹ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۱۶ ق.ظ سیدرضا حاصلی
ماجرای افزایش ممبر واقعی کانالهای تلگرام

ماجرای افزایش ممبر واقعی کانالهای تلگرام

ب یک جستجوی ساده در مورد افزایش ممبر کانالهای تلگرام، متوجه می شوید که سایتهای کوچیک و بزرگ بسیاری داعیه افزایش اعضای واقعی کانالهای تلگرامی را دارند
ادامه مطلب...
۱۰ آبان ۹۵ ، ۰۲:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سیدرضا حاصلی
جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۳۵ ق.ظ سیدرضا حاصلی
افزایش تعداد اعضای کانال تلگرامی

افزایش تعداد اعضای کانال تلگرامی

افزایش ممبر

افزایش تضمینی ممبر

افزایش ممبر تضمینی

افزایش تعداد اعضای کانال صد درصد واقعی

اینها عناوینی هستند که در بسیاری از سایتهای مرتبط با فروش اعضای کانال یا (ممبر) با فونتی درشت به چشم می خورند اینگونه سایتها بگونه ای داعیه افزایش ممبر و جذب دهها هزار نفر افراد 100 درصد واقعی را دارند که انگار جذب چندین هزار نفر عضو واقعی برایشان مثل آب خوردن ساده بوده و براحتی می توانند افراد واقعی را تشویق به عضویت در کانال شما نمایند بطور مثال با مبالغی در حدود چند هزار تومان می توانند هزار نفر را جذب کانال شما نمایند از طرفی مدیران ساده لوح بسیاری از کانالها نیز بدون اینکه توانایی تعقل در این مورد را داشته باشند، چشم بسته تسلیم این تبلیغات شده و مبالغ زیادی را صرف خرید اعضایی 100 درصد غیرواقعی (فیک) می نمایند البته این موضوع را زمانی متوجه می شوند که یا به یکباره تمام این اعضای تقلبی توسط پیام رسان تلگرام شناسایی و  حذف شوند و یا اینکه از بازدید بسیار کم پست ها و مطالب ارسالی یشان پی به این موضوع ببرند.

ادامه مطلب...
۰۷ آبان ۹۵ ، ۰۲:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سیدرضا حاصلی
پنجشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۱۸ ب.ظ سیدرضا حاصلی
جالبترین و پربازدیدترین ویدئوهای این هفته فضای مجازی

جالبترین و پربازدیدترین ویدئوهای این هفته فضای مجازی

در فضای مجازی، برخی از مطالب نسبت به سایر مطالب بازدید و توجه بسیار بیشتری را به خود اختصاص می دهند برخی از ویدئوها و عکس ها به اصطلاح وایرال شده و عده زیادی ان را مشاهده کرده و برای دیگران نیز شیر می کنند در این مطلب، زیباترین و پربیننده ترین ویدئوهای این هفته فضای مجازی را در کلیپی کوتاه اما بسیار دیدنی برای شما اماده کرده ایم.

ادامه مطلب...
۰۶ آبان ۹۵ ، ۲۰:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سیدرضا حاصلی
پنجشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۳۲ ب.ظ سیدرضا حاصلی
راز مثلث برمودا کشف شد

راز مثلث برمودا کشف شد

دانشمندان اعلام کرده اند که درنهایت راز مثلث برمودا را کشف کرده اند خبر کشف راز مثلث برمودا مانند بمب در شبکه های اجتماعی طنین انداز شده و مخاطبان کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرده است.

ادامه مطلب...
۰۶ آبان ۹۵ ، ۱۹:۳۲ ۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سیدرضا حاصلی
سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۳۸ ب.ظ سیدرضا حاصلی
دانلود بهترین تحقیق عوامل رفع مسئولیت کیفری در فقه و حقوق جزاء با نگارشی عالی

دانلود بهترین تحقیق عوامل رفع مسئولیت کیفری در فقه و حقوق جزاء با نگارشی عالی

عوامل رفع مسئولیت کیفری در فقه و حقوق جزاء

عوامل رافع مسئولیت کیفری چیست

مقاله عوامل رافع مسئولیت کیفری

عوامل رافع مسئولیت کیفری در قانون مجازات جدید

موانع مسئولیت کیفری

علل رافع مسئولیت کیفری

عوامل موجهه جرم

شرایط مسئولیت کیفری

تحقیق عوامل رفع مسئولیت کیفری در فقه و حقوق جزاء ، نگاهیست کارشناسانه به عوامل و گریز راههای رفع مسئولیت کیفری در فقه اسلامی و حقوق جزایی که با بالاترین کیفیت نگارشی و محتوایی حرفه ای تهیه و در اختیار شما دانشجویان و دانش پژوهان گرامی قرار می گیرد.

در تهیه تحقیق عوامل رفع مسئولیت کیفری در فقه و حقوق جزاء، از بهترین کتب و منابع دانشگاهی معتبر استفاده شده و با نگارشی روان، یک تحقیق و مقله ارزشمند ایجاد شده که به عنوان یک سنند تحقیقی ارزشمند می تواند به کار گرفته شود.

ادامه مطلب...
۰۴ آبان ۹۵ ، ۲۱:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سیدرضا حاصلی
سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۵۲ ب.ظ سیدرضا حاصلی
برگزاری کلاسهای رقص مختلط توسط یک بازیگر مشهور جنجال آفرین شد

برگزاری کلاسهای رقص مختلط توسط یک بازیگر مشهور جنجال آفرین شد

یکی از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان اقدام به تبلیغات گسترده در مورد شروع و برگزاری کلاس های رقص مختلط در سبک های مختلف نموده است که سروصدای زیادی را به پا کرده است انتشار خبر برگزاری دوره های کلاس رقص در کشور ما ممنوع بوده و برگزاری این آموزش ها توسط یک بازیگر سرشناس سینما باعث شده تا در شبکه های اجتماعی این خبر دست به دست شده و جنجالی برپاکند.

ادامه مطلب...
۰۴ آبان ۹۵ ، ۱۵:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سیدرضا حاصلی
سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۵۳ ق.ظ سیدرضا حاصلی
دانلود حرفه ای ترین و بهترین پروژه تجزیه و تحلیل نسبت های مالی شرکت ها همراه با فایل اکسل

دانلود حرفه ای ترین و بهترین پروژه تجزیه و تحلیل نسبت های مالی شرکت ها همراه با فایل اکسل

تجزیه و تحلیل نسبتهای مالی

آموزش تجزیه و تحلیل صورتهای مالی

پروژه تجزیه و تحلیل صورتهای مالی

نسبت های مالی در اکسل

بی شک پروژه ای که در این صفحه در اختیار شما دانش پژه گرامی قرار دارد، بهترین و حرفه ای ترین پرژه تجزیه و تحلیل نسبت های مالی شرکت ها می باشد که به همراه فایل اکسل تقدیم حضورتان می شود.

پروژه تجزیه و تحلیل نسبت های مالی شرکت ها، با نگارشی روان و بدون غلط، همراه با صفحه آرایی، به حرفه ای ترین شکل و با استناد به منابع تخصصی دانشگاهی تهیه شده است که با قیمتی مناسب و منطقی در اختیار دانش پژوهان و دانشجویان گرامی هموطن قرار می گیرد.

وزارت علوم تحقیقات و فن آوری

مرکز آموزش علمی-کاربردی

پایان نامه دوره کارشناسی ناپیوسته

تجزیه و تحلیل نسبت های مالی شرکت ها همراه با فایل اکسل

یکی از بهترین و حرفه ای ترین پروزه های تجزیه و تحلیل نسبت های مالی شرکتها، پروژه فوق می باشد در تهیه این پروژه از بهترین منابع دانشگاهی و کتابخانه ای بهره گرفته شده و با ارائه آن می توان نظر اساتید را جلب کرده و نتیجه بسیار عالی را کسب نمود

پروژه تجزیه و تحلیل نسبت های مالی شرکت ها

این پروژه در 62 صفحه ، کاملا منظم و مرتب شده طبق فرمت دانشگاهی تنظیم شده است و همراه با فایل اکسل در کنار فایل word می باشد( قسمت توضیحات را مطالعه فرمائید)

پروژه تجزیه و تحلیل نسبت های مالی شرکت ها، با نگارشی بسیار عالی و بدون کوچکترین غلط املایی نگاشته شده است از این رو به عنوان یک منبع بسیار عالی می تواند به کار بیاید.

پروژه تجزیه و تحلیل نسبت های مالی شرکت ها، در 62 صفحه برنامه ورد و به همراه فایل اکسل، با بهترین کیفیت نگارشی و صفحه بندی، بدون کمترین غلط املایی رایج در پروژه های دانشجویی و با استناد به منایع مستند و دانشگاهی معتبر تهشه شده و در اختیار محققین و دانشجویان گرامی قرار می گیرد.

برای دریافت فایل پروژه تجزیه و تحلیل نسبت های مالی شرکتها همراه با فایل اکسل کامل، بر روی تصویر " دانلود " کلیک کرده و پس از پرداخت 17900 تومان، لینک دانلود فایل را در اختیار داشته باشید.

همچنین فایل مورد نظر به ادرس ایمیل شما که در هنگام خرید ثبت می نمایید نیز ارسال خواهد شد.

پشتیبانی 09147457274

تلفن های دفتر؛ درصورت بروز مشکل در دانلود و دریافت فایل

چهار خط    05137581011

دانلود پروژه تجزیه و تحلیل نسبت های مالی شرکت ها همراه با فایل اکسل

ادامه مطلب...
۰۴ آبان ۹۵ ، ۰۲:۵۳ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سیدرضا حاصلی
يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۳۷ ق.ظ سیدرضا حاصلی
خرید گیم پد بیسیم کامپیوتر درجه یک

خرید گیم پد بیسیم کامپیوتر درجه یک

گیم پد بیسیم کامپیوترXP

این گیم پد بیسیم کامپیوتر، از بهترین نوع دستگیره های بیسیم کامپیوتر می باشد که با قیمت بسیار مناسبی در این فروشگاه عرضه می شود این گیم پد کامپیوتر بخاطر کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسبش، جزو پرفروشترین و بهترین دستگیره های بیسیم کامپیوتر در ایران می باشد. گیم پد بیسیم کامپیوترXP جدیدترین و بهترین دسته بازی کامپیوتر بیسیم می باشد که علاوه بر زیبایی فوق العاده ظاهری از کیفیت بسیارخوبی نیز برخوردار است.

گیم پد بیسیم کامپیوتر اکس پی علاوه بر قابلیت استفاده در کامپیوتر ، قابلیت استفاده در دستگاههای پلی استیشن 2 و 1 را نیز دارا می باشد.

فروشگاه اینترنتی نیک خرید با عرضه بهترین نوع دسته کامپیوتر بیسیم ، این ضمانت را به شما می دهد که بهترین دسته بازی کامپیوتر باقابلیت استفاده برای پلی استیشن 1و2 را با قیمتی مناسب وبا بهترین کیفیت برای شما ارسال نماید.

ادامه مطلب...
۰۲ آبان ۹۵ ، ۰۳:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سیدرضا حاصلی
يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۱۷ ق.ظ سیدرضا حاصلی
فشارهای عصبی بهنوش بختیاری را روانه بیمارستان کرد

فشارهای عصبی بهنوش بختیاری را روانه بیمارستان کرد

بهنوش بختیاری چند روزی است که در بیمارستان بستری شده است او دلیل اصلی بستری شدن خود در بیمارستان را فشارهای عصبی می داند که از سوی فردی که نامش را نخواست فاش کند می داند.

بهنوش بختیاری می گوید مدتی است که زیر فشارهای عصبی وارد شده از سوی این فرد روح و روانش آزرده شده و روحیه اش بسیار خسته و داغون شده است.

ادامه مطلب...
۰۲ آبان ۹۵ ، ۰۳:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سیدرضا حاصلی

شایعه تجاوز جنسی قاری قرآن به شاگردانش


فساد اخلاقی سعید طوسی

چند روزی است که شایعه تجاوز جنسی قاری قران سعید طوسی به شاگردان خود نقل محافل و شبکه های اجتماعی شده است این روزها در شبکه های اجتماعی خبر تجاوز جنسی یک قاری قرآن بسیار پرسروصدا شده و قلوب عموم عاشقان به قرآن کریم و افراد جامعه را به درد اورده است عموما انتصاب چنین مطالبی به یک قاری قرآن مسئله بسیار سنگین و باورنکردنی می باشد. این خبر از سوی شبکه منحوس امریکا منتشر شده و با نیت ضربه زدن و تخریب چهره های کشور صورت گرفته است

ادامه مطلب...
۰۲ آبان ۹۵ ، ۰۳:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سیدرضا حاصلی