جناب حجت الاسلام قرائتی که از محبوبیت خاصی در بین عموم افراد جامعه برخوردار است این روزها خبرساز شده است امروز در برخی از کانال های تلگرامی خبر فوت قرائی سروصدای زیادی به پار کرده بود گفته می شود خبر فوت حجت الاسلام قرائتی تنها یک شایعه بوده و به حمدالله حال ایشان بسیارهم خوب است.

خبر فوت حجت الاسلام قرائی


خبر فوت حجت الاسلام قرائتی امروز بسیار جنجال برانگیز شده بود برخی کانال‌های تلگرامی، مدعی شده بودند رئیس ستاد اقامه نماز حال مساعدی نداشته و صبح امروز دارفانی را وداع گفته است.
تکذیب شایعه درگذشت حجت الاسلام قرائتی

 متاسفانه برخی کانال‌های تلگرامی، مدعی شده بودند رئیس ستاد اقامه نماز حال مساعدی نداشته و صبح امروز دارفانی را وداع گفته است. در پی انتشار این شایعه، مسعود دریس، مسئول روابط عمومی ستاد اقامه نماز در تماس با خبرنگار خبرگزاری فارس، ضمن تکذیب این شایعات خبر از سلامتی کامل این استاد تفسیر قرآن کریم داد و با انتقاد از شایعه‌پراکنی‌ها خواستار عدم توجه مردم به منابع غیرموثق شد. حجت‌الاسلام قرائتی، یک ماه و نیم پیش در بیمارستان خاتم الانبیا بستری بود که پس از بهبود و بازیافتن سلامتی، از این بیمارستان مرخص شد. برای حجت الاسلام قرائتی ارزوی طول عمر می کنیم

 

منبع: فارس