ب یک جستجوی ساده در مورد افزایش ممبر کانالهای تلگرام، متوجه می شوید که سایتهای کوچیک و بزرگ بسیاری داعیه افزایش اعضای واقعی کانالهای تلگرامی را دارند

افزایش واقعی اعضای کانال تلگرام

 بطور مثال در بسیاری از اینگونه سایتها عنوان شده است که با مبلغ حدود سی هزارتومان، می توانند هزار نفر عضو واقعی به کانال افراد اضافه نمایند متاسفانه بسیاری از افراد جامعه ما تا اندازه ای ساده لوح هستند که این ادعا ها را براحتی باورکنند در صورتی که با کمترین تعقلی می توان به این نکته رسید که چگونه ممکن است بتوان با چنین مبلغ ناچیزی، هزار نفر را وادار به عضویت در یک کانال نمود؟ براستی که چنین اداعاهایی پوچ و خالی بوده و در مقابل دریافت پول و سرمایه شما، تنها تعدادد زیادی عضو غیر واقعی یا ممبر فیک نسیب شما خواهد شد که نه تنها هیچ ارزشی ندارند که کانال شما را نیز تخریب خواهند نمود. البته یک ضرب المثل چینی وجود دارد که می گوید" خلایق هرچه لایق" .  اینگونه سایتها بگونه ای داعیه افزایش ممبر و جذب دهها هزار نفر افراد 100 درصد واقعی را دارند که انگار جذب چندین هزار نفر عضو واقعی برایشان مثل آب خوردن ساده بوده و براحتی می توانند افراد واقعی را تشویق به عضویت در کانال شما نمایند بطور مثال با مبالغی در حدود چند هزار تومان می توانند هزار نفر را جذب کانال شما نمایند از طرفی مدیران ساده لوح بسیاری از کانالها نیز بدون اینکه توانایی تعقل در این مورد را داشته باشند، چشم بسته تسلیم این تبلیغات شده و مبالغ زیادی را صرف خرید اعضایی 100 درصد غیرواقعی (فیک) می نمایند البته این موضوع را زمانی متوجه می شوند که یا به یکباره تمام این اعضای تقلبی توسط پیام رسان تلگرام شناسایی و  حذف شوند و یا اینکه از بازدید بسیار کم پست ها و مطالب ارسالی یشان پی به این موضوع ببرند.بهتر است سرمایه خود را در راه صحیح و تبلیغات مناسب به منظور جذب بالاترین تعداد ممکن از اعضای واقعی، صرف نمایید و گول تبلیغات اینگونه سایتها را نخورید.

افزایش اعضای کانال، بزرگترین چالش مدیران کانالها

حتما شما نیز جزو دسته از افرادی هستید که مدتی است کانال تلگرامی خود را ایجاد کرده اید و در میانه راه و بخاطر عدم توانایی افزایش اعضای کانال خود متوقف شده اید و یا اینکه همین امروز کانال خود را ایجاد کرده اید و درون نتایج گوگل بدنبال نرم افزار یا روشی هستید که اعجاز گونه و براحتی چند ده هزار ممبر را جذب کانال شما نمایید.

اگر جزو دسته اول هستید و اهل سخت کوشی و تلاش، نباید زیاد ناامید باشید چراکه برای افراد سخت کوش همیشه راهی برای پیشرفت وجود دارد این افراد یا راه جدید را پیدا می کنند و یا اینکه برای موفقیت خود راه جدیدی را ایجاد می نمایند اما اگر از دسته دوم هستید به شما توصیه می کنم که بهتر است کانال خود را حذف کرده و وقت دیگران و خودتان را تلف نکنید.

طی یکسالی که گذشت گروه مشاورین برتر اقدام به تولید مطالب آموزشی بسیار زیادی در مورد راههای افزایش اعضای کانالهای تلگرامی نمود بسیاری از مدیران کانالها را یاری کرد تا با افزایش ممبر و بزرگ تر کردن کانال خود و به طبع آن کسب درامد، اهداف خود را جامعه عمل بپوشانند. بدون شک هیچ لذتی فراتر از این نیست که به هر طریقی افراد را در رسیدن به موفقیتشان یاری نمایید اما در این مدت بودند افراد بسیار زیادی که با باورهای غلط، هنوز کانال تلگرامی خود را ایجاد نکرده، از روش های کسب درامد میلیونی ان سوال می کردند یا افرادی که بدنبال نرم افزاری بودند که بتوانند براحتی روزانه اعضای واقعی به کانال خود اضافه کرده و به درامدهای میلیونی دست یابند.

براستی اگر ایجاد یک کانال با دهها هزار نفر به این سادگی ها بود و اگر این امکان وجود داشت که با انجام چند ترفند ساده به درامدهای میلیونی دست یافت، آیا در فضای واقعی دیگر کسی سر کسب و کار خود حاظر میشد؟ طبیعتا همه افراد کارو کسب خود را رها کرده و با ایجاد یک کانال، درامدهای میلیونی کسب کرده و از زندگی لذت بیشتری می بردند.

بهترین راه افزایش ممبر واقعی

در مطالب قبلی به چگونگی ایجاد کانال و ارسال مطالب حرفه ای بر روی آن به تفصیل سخن گفتیم. در مورد روش های مختلف افزایش ممبر چندین مطلب اموزشی با فرمتهای مختلفی منتشر کردیم که درآن روش های مختلف افزایش اعضای کانال را شرح می دادند در این مطلب نیز می خواهیم در مورد بهترین روشهای افزایش ممبر کانال تلگرام گفتگو کنیم.

باید به این نکته آگاه باشید که براستی هیچ نرم افزاری وجود ندارد که بتواند بنده و یا شمارا مجبور به عضو شدن در یک کانال تلگرامی نماید اینکه گفته می شود با نرم افزار می توان افراد واقعی را جذب کانال نمود، دروغی بیش نیست البته نرم افزاری وجود دارد که درآن، می توان در چندین کانال مختلف عضو شد با این پیش شرط که سایر مدیران کانالهای استفاده کننده از آن نرم افزار نیز عضو کانال شما شوند بله چنین نرم افزاری وجود دارد اما از کارایی بسیار پایینی برخوردار بوده و در بیشتر اوقات نیز، افرادی که از این طریق عضو کانال شما می شوند بازهم بیشتر اعضای آن افراد غیرواقعی هستند و تنها تعداد اندکی از انها مدیران سایر کانالها می باشند. چراکه این نرم افزار نیز محدودیت های فراوانی در جذب افراد دارد.

بازار داغ خرید، فروش و افزایش ممبر های تلگرام باعث شده تا بسیاری از سایتها با عناوین و شیوه های مختلفی از این وضعیت سوء استفاده کرده و مدیران کانالها را به امید خرید ممبر واقعی تلگرام سرکیسه کنند وبسیایت نیک خرید با سابقه ده ساله و تنها مرکز دارای نماد اعتماد ملی رسمی و پروانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارائه خدمات کانالهای تلگرام و افزایش ممبر، تحت عنوان گروه مشاورین برتر،با ارائه خدماتی مفید به مدیران کانالهای تلگرامی، ایجاد شفاف سازی در روند خرید و فروش اعضاء کانالهای تلگرام و ارائه اموزش های مناسب و کارامد به مدیران محترم کانالهای تلگرامی، مسیر دستیابی به موفقیت را برای این عزیزان هموار نماید.

در صورتی که برای خرید تبلیغ از کانالهای مختلف دچار مشکل هستید و نمی توانید به انها اعتماد کنید، ما به شما توصیه می کنیم که برای شروع از تبلیغات بسیار ارزشمند گروه مشاورین برتر در کانالهای مختلف متعلق به این گروه بهره ببرید با آشنایی با شیوه انجام این تبلیغات و دریافت مشاوره رایگان از متخصصان این گروه، قادر خواهید بود تا کانالهایی با اعضاء واقعی را از کانالهایی با اعضاء غیر واقعی براحتی تمیز داده و بشناسید.

این اطمینان وجود دارد که همکاران ما در گروه مشاورین برتر، بدون کمترین چشم داشتی، انچه را که در توان داشته باشند برای رشد و گسترش کانالهای تلگرامی مجاز شما هموطنان گرامی مبذول خواهند نمود


هرانچه را که شما به ان نیاز خواهید داشت را ما در اختیارتان قرار خواهیم داد

در صورتی که شما ایمان و پشتکار لازم را داشته باشید، ما دانش این کار را به رایگان در اختیارتان قرار خواهیم داد تا جوانان جویای موفقیت میهن عزیزمان، با اتکا حمت و تلاش خود در رسیدن به موفقیت و کسب درامد، راه هموارتری را در پیش رو داشته باشند.

برای برقراری ارتباط با همکاران ما در این گروه می توانید از طریق شماره تلفن تلگرامی زیر در ارتباط باشید

 

                                      آی دی تلگرام        kanalema@

                     شماره تلفن جهت برقراری ارتباط از طریق تلگرام     09364291640
                                     

                    تلفن های دفتر گروه مشاورین برتر 05137581011  چهار خط

                                                    05137295826