فساد اخلاقی سعید طوسی

چند روزی است که شایعه تجاوز جنسی قاری قران سعید طوسی به شاگردان خود نقل محافل و شبکه های اجتماعی شده است این روزها در شبکه های اجتماعی خبر تجاوز جنسی یک قاری قرآن بسیار پرسروصدا شده و قلوب عموم عاشقان به قرآن کریم و افراد جامعه را به درد اورده است عموما انتصاب چنین مطالبی به یک قاری قرآن مسئله بسیار سنگین و باورنکردنی می باشد. این خبر از سوی شبکه منحوس امریکا منتشر شده و با نیت ضربه زدن و تخریب چهره های کشور صورت گرفته است

تجاوز جنسی قاری قرآن به شاگردانش

گفته می شود سعید طوسی قاری شناخته شده قران کریم شناخته شده است که شاگردان خود را مورد تجاوز و آزار جنسی قرار داده است این شایعه توسط صدای آمریکا منتشر شده است عده ای معتقدند که این خبر تنها برای تخریب چهره سعید طوسی صورت گرفته است. سعید طوسی در بیانیه بسیار تندی نسبت به انتشار خبر تجاوز جنسی خود به شاگردانش واکنش بسیار تندی نشان داده و این اخبار را کذب خوانده است.

فیلمی منتشر شده از تماس تلفنی جعلی شبکه مزدور آمریکا با قاری برتر کشور حاج سعید طوسی جهت مخدوش کردن این شخصیت محترم که چند روزی است شایعه تجاوز جنسی وی به شاگردانش را در فضای اجتماعی منتشر می کند. اما همه عزیزان و هم میهنان می دانیم که صدای آمریکا سالهاست در خدشه دار کردن چهره ها و شخصیت های محبوب داخلی تلاش می کند که خوشبختانه بی نتیجه مانده است. برای حاج سعید طوسی قاری قرآن و افتخار کشورمان آرزوی سلامتی و سربلندی داریم.
انتشار فیلم رسوایی اخلاقی سعید طوسی قاری قرآن
جنجال تجاوز سعید طوسی به شاگردانش
انتشار فیلم رسوایی اخلاقی سعید طوسی قاری قرآن

انتشار فیلم رسوایی اخلاقی سعید طوسی قاری قرآن

 

برای مشاهده ویدئوی این شایعه در کانال تلگرامی ما  دانلود اینجا کلیک کنید.


داستان شایعه تجاوز جنسی سعید طوسی به شاگردانش از جایی آغاز می شود که صدای امریکا میگوید که در روز اول مجلس برای ورود نمایندگان از طرف بیت رهبری او را دعوت کردند و او با کلام قرانیش صبح مجلس شورای اسلامی را آغاز کرده بود و او با دانش آموزانی از ۱۱ سال تا ۱۹ سال اول کشور که خانواده مذهبی هم داشته کار کرده است !

بعد از گذشت مدتی  پسرانی که مورد تعرض قرار گرفته بودند به خانواده هاشون میگن و این قضیه به بیت رهبری و قوه قضاییه کشیده میشود افرادی که روح و جانشان با نوای روح بخش قران دمساز شده باشد نمی توانند دچاز چنین اعمالی شوند امیدواریم که این موضوع واقعیت نداشته باشد و آیه های قرآن شریف دست های پشت پرده این فرافکنی و تهمت زنی را رسوا نمایند.

فقط در آخر میگوییم که همه ی این ها شایعاتی است که سالهاست رسانه هایی مانند صدای آمریکا و مشهور به دروغ گویی و تهمت زنی هستند درباره اکثر چهره های فرهنگی مذهبی ایران ساخته اند. امید است ما و شما کاربران فهیم بتوانیم با آگاهی و منطق در مقابل این شایعات و آبروی انسانها رفتار مناسبی داشته باشیم.

برای مشاهده ویدئوی این شایعه در کانال تلگرامی ما  دانلود اینجا کلیک کنید.


فساد اخلاقی سعید طوسی,فساد اخلاقی سعید طوسی,فساد اخلاقی سعید طوسی,فساد اخلاقی سعید طوسی,دادگاه سعید طوسی,دادگاه سعید طوسی,دادگاه سعید طوسی,سعید طوسی ویکی پدیا,سعید طوسی ویکی پدیا,سعید طوسی ویکی پدیا,سعید طوسی ویکی پدیا,پرونده سعید طوسی,پرونده سعید طوسی,پرونده سعید طوسی,پرونده سعید طوسی,زندگینامه سعید طوسی,زندگینامه سعید طوسی,زندگینامه سعید طوسی,زندگینامه سعید طوسی,جرم سعید طوسی,جرم سعید طوسی,جرم سعید طوسی,جرم سعید طوسی,جرم سعید طوسی,اتهام سعید طوسی,اتهام سعید طوسی,اتهام سعید طوسی,اتهام سعید طوسی,اتهام سعید طوسی,فساد سعید طوسی,فساد سعید طوسی,فساد سعید طوسی,فساد سعید طوسی,فساد سعید طوسی,فساد سعید طوسی