۳ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۵ ق.ظ سیدرضا حاصلی
بهترین افزایش ممبر واقعی کانال های تلگرام

بهترین افزایش ممبر واقعی کانال های تلگرام

ممبر

شاید در ابتدای ایجاد و رونمایی از پیام رسان تلگرام، جذب ممبر برای گورهها و کانالهای تلگرامی بسیار ساده و راحت بود اما با افزایش تساعدی تعداد کانالهای تلگام و بزرگتر شدن کانالها تا چندصد هزار نفر عضو، جایی برای عرض اندام کانالهای تازه تاسیس نمی ماند.

پس چاره چیست؟

بدون شک بهترین و تنها راه افزایش واقعی اعضای کانال های تلگرامی، تنها از راه تبلیغ در کانالها و گروههای دیگر میسر می باشد این کانالها و گروهها می بایست حتما اعضاء کاملا واقعی داشته باشند تا بتوانند برای افزایش ممبر کانال شما سودمند باشند و الا کمترین سودی برای شما درپی نخواهند داشت .

تا ادامه با ما همراه باشید تا گروه مشاورین برتر، طی آموزش های متعددی که برای شما آماده کرده است روند رشد و افزایش ممبر کانالهای تلگرام را به شما آموزش دهد.

ادامه مطلب...
۲۳ آذر ۹۵ ، ۰۲:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سیدرضا حاصلی
سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۹ ق.ظ سیدرضا حاصلی
با چه مردانی نباید ازدواج کرد

با چه مردانی نباید ازدواج کرد

امروزه مسئله ازدواج تبدیل به  مقوله ای پیچیده تر و مشکل تر از هر زمان دیگری شده است مردان و دختران جوان بدون انکه برداشت درستی از مسئله ازدواج داشته باشند با یکدیگر ازدواج کرده و پس از گذشت تنها مدت کمی، از یکدیگر جدا می شوند. توان شناخت شخصیت طرف مقابل برای هریک از طرفین به مبحثی بسیار پر اهمیت بدل شده است با شناخت حدودی شخصیت افراد می توان از یک ازدواج منجر به شکست قطعی جلوگیری کرد.

ادامه مطلب...
۲۳ آذر ۹۵ ، ۰۱:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سیدرضا حاصلی
سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۵۲ ق.ظ سیدرضا حاصلی
رضا عطاران و مهران مدیری در 23 سال پیش

رضا عطاران و مهران مدیری در 23 سال پیش


چهره دو بازیگر بسیار مشهور، محبوب و پرطرفدار کشورمان را در 23 سال پیش ببینید که چقدر تغییر کرده اند. رضا عطاران یکی از محبوب ترین و دوست داشتنی ترین بازیگران خوش اخلاق و بی شیله پیله سینماو تلویزیون کشورمان می باشد که در 23 سال پیش همبازی مهران مدیری دوست داشتنی بود.

ادامه مطلب...
۱۶ آذر ۹۵ ، ۰۲:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سیدرضا حاصلی