افزایش ممبر

افزایش تضمینی ممبر

افزایش ممبر تضمینی

افزایش تعداد اعضای کانال صد درصد واقعی

اینها عناوینی هستند که در بسیاری از سایتهای مرتبط با فروش اعضای کانال یا (ممبر) با فونتی درشت به چشم می خورند اینگونه سایتها بگونه ای داعیه افزایش ممبر و جذب دهها هزار نفر افراد 100 درصد واقعی را دارند که انگار جذب چندین هزار نفر عضو واقعی برایشان مثل آب خوردن ساده بوده و براحتی می توانند افراد واقعی را تشویق به عضویت در کانال شما نمایند بطور مثال با مبالغی در حدود چند هزار تومان می توانند هزار نفر را جذب کانال شما نمایند از طرفی مدیران ساده لوح بسیاری از کانالها نیز بدون اینکه توانایی تعقل در این مورد را داشته باشند، چشم بسته تسلیم این تبلیغات شده و مبالغ زیادی را صرف خرید اعضایی 100 درصد غیرواقعی (فیک) می نمایند البته این موضوع را زمانی متوجه می شوند که یا به یکباره تمام این اعضای تقلبی توسط پیام رسان تلگرام شناسایی و  حذف شوند و یا اینکه از بازدید بسیار کم پست ها و مطالب ارسالی یشان پی به این موضوع ببرند.

افزایش اعضای کانال، بزرگترین چالش مدیران کانالها

حتما شما نیز جزو دسته از افرادی هستید که مدتی است کانال تلگرامی خود را ایجاد کرده اید و در میانه راه و بخاطر عدم توانایی افزایش اعضای کانال خود متوقف شده اید و یا اینکه همین امروز کانال خود را ایجاد کرده اید و درون نتایج گوگل بدنبال نرم افزار یا روشی هستید که اعجاز گونه و براحتی چند ده هزار ممبر را جذب کانال شما نمایید.

اگر جزو دسته اول هستید و اهل سخت کوشی و تلاش، نباید زیاد ناامید باشید چراکه برای افراد سخت کوش همیشه راهی برای پیشرفت وجود دارد این افراد یا راه جدید را پیدا می کنند و یا اینکه برای موفقیت خود راه جدیدی را ایجاد می نمایند اما اگر از دسته دوم هستید به شما توصیه می کنم که بهتر است کانال خود را حذف کرده و وقت دیگران و خودتان را تلف نکنید.

طی یکسالی که گذشت گروه مشاورین برتر اقدام به تولید مطالب آموزشی بسیار زیادی در مورد راههای افزایش اعضای کانالهای تلگرامی نمود بسیاری از مدیران کانالها را یاری کرد تا با افزایش ممبر و بزرگ تر کردن کانال خود و به طبع آن کسب درامد، اهداف خود را جامعه عمل بپوشانند. بدون شک هیچ لذتی فراتر از این نیست که به هر طریقی افراد را در رسیدن به موفقیتشان یاری نمایید اما در این مدت بودند افراد بسیار زیادی که با باورهای غلط، هنوز کانال تلگرامی خود را ایجاد نکرده، از روش های کسب درامد میلیونی ان سوال می کردند یا افرادی که بدنبال نرم افزاری بودند که بتوانند براحتی روزانه اعضای واقعی به کانال خود اضافه کرده و به درامدهای میلیونی دست یابند.

براستی اگر ایجاد یک کانال با دهها هزار نفر به این سادگی ها بود و اگر این امکان وجود داشت که با انجام چند ترفند ساده به درامدهای میلیونی دست یافت، آیا در فضای واقعی دیگر کسی سر کسب و کار خود حاظر میشد؟ طبیعتا همه افراد کارو کسب خود را رها کرده و با ایجاد یک کانال، درامدهای میلیونی کسب کرده و از زندگی لذت بیشتری می بردند.

بهترین راه افزایش ممبر واقعی

در مطالب قبلی به چگونگی ایجاد کانال و ارسال مطالب حرفه ای بر روی آن به تفصیل سخن گفتیم. در مورد روش های مختلف افزایش ممبر چندین مطلب اموزشی با فرمتهای مختلفی منتشر کردیم که درآن روش های مختلف افزایش اعضای کانال را شرح می دادند در این مطلب نیز می خواهیم در مورد بهترین روشهای افزایش ممبر کانال تلگرام گفتگو کنیم.

باید به این نکته آگاه باشید که براستی هیچ نرم افزاری وجود ندارد که بتواند بنده و یا شمارا مجبور به عضو شدن در یک کانال تلگرامی نماید اینکه گفته می شود با نرم افزار می توان افراد واقعی را جذب کانال نمود، دروغی بیش نیست البته نرم افزاری وجود دارد که درآن، می توان در چندین کانال مختلف عضو شد با این پیش شرط که سایر مدیران کانالهای استفاده کننده از آن نرم افزار نیز عضو کانال شما شوند بله چنین نرم افزاری وجود دارد اما از کارایی بسیار پایینی برخوردار بوده و در بیشتر اوقات نیز، افرادی که از این طریق عضو کانال شما می شوند بازهم بیشتر اعضای آن افراد غیرواقعی هستند و تنها تعداد اندکی از انها مدیران سایر کانالها می باشند. چراکه این نرم افزار نیز محدودیت های فراوانی در جذب افراد دارد.

بازار داغ خرید، فروش و افزایش ممبر های تلگرام باعث شده تا بسیاری از سایتها با عناوین و شیوه های مختلفی از این وضعیت سوء استفاده کرده و مدیران کانالها را به امید خرید ممبر واقعی تلگرام سرکیسه کنند وبسیایت نیک خرید با سابقه ده ساله و تنها مرکز دارای نماد اعتماد ملی رسمی و پروانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارائه خدمات کانالهای تلگرام و افزایش ممبر، تحت عنوان گروه مشاورین برتر،با ارائه خدماتی مفید به مدیران کانالهای تلگرامی، ایجاد شفاف سازی در روند خرید و فروش اعضاء کانالهای تلگرام و ارائه اموزش های مناسب و کارامد به مدیران محترم کانالهای تلگرامی، مسیر دستیابی به موفقیت را برای این عزیزان هموار نماید.

افزایش ممبر واقعی کانال تلگرام

در این مطلب، بهترین شیوه های بالا بردن تعداد ممبر کانال تلگرام را از زبان تاسیس کنندگان کانال تلگرام برای شما تهیه کرده ایم. به کار ببندید و ثروتمند شوید. این گوی و این میدان. هرفرد مبتدی با برخورداری از انگیزه و پشتکار لازم و بکارگیری آموزش های ارائه شده، در این راه به موفقیت برسد اطمینان داشته باشید به هرانچه که در این مسیر به آن نیاز داشته باشید ما در اختیار شما قرار خواهیم داد.

امروزه پیام رسان تلگرام به عنوان پیشرفته ترین و سریعترین مسجنر پیام رسان جهان، در کشورما میلیونها کاربر را جذب خود کرده و بر روی آن هزاران کانال مختلف تحت عناوین و موضاعات متنوع ساخته شده است.

اگر شما نیز جزو دسته افرادی هستید که کانال تلگرام دارید و می خواهید از طریق آن درآمد زایی کنید، تا پایان با ما باشید تا بهترین روش های بالابردن تعداد ممبر های کانال تلگرام را به شما بیاموزیم.

کانال تلگرام، منبع درامد و کسب و کار من است
اگر صاحب کانال هستید و می خواهید کانال تان مثل کانال هایی که ترک می کنید نشود، این گوی و این میدان، راهکار برایتان داریم مثل باقلوا. گروه مشاورین برتر، در این مطلب سعی کرده است تا راه را برای رسیدن شما به ثروت ، هموارتر گرداند با رعایت دستورالعمل های گفته شده، می توانید به یک ادمین حرفه ای بدل شوید و کانال پربازدید و بزرگی را ایجاد نمایید.
بهترین روش افزایش ممبر تلگرام
 گروه مشاورین برتر، «دیگه هرکس را می بینی داره کانال می زنه!» جمله خیلی رایجی که بعد از اد کردن یکی از اقوام، آشنایان، دوستان، دشمنان، کسبه محل، دندان پزشک تجربی خیابان پایین خانه تان و... بر زبان می آورید یا از دیگران می شنوید، کانال هایی که یا به محض ورود به آنها لیو می دهید و به خاطر رودربایستی و چیزهای دیگری که انگشت تان را می بندند که گزینه لیو را فشار ندهید در آنها می مانید و حداکثر کاری که از دستتان بر می اید آن است که هشدارهای کانال را ببندید که حداقل صدای پست هایی که در چنین کانال هایی گذاشته می شوند، روی اعصابتان ماراتن نرود. پس اگر صاحب کانال هستید و می خواهید کانال تان مثل کانال هایی که ترک می کنید نشود، این گوی و این میدان، راهکار برایتان داریم مثل باقلوا.

ممبر کانال

افزایش ممبر تلگرام

یکی از مهمترین نکات در ایجاد کانال تلگرام و البته به مانند هر شغل دیگری این است که هدف مشخصی را از ابتدا برای خود انتخاب نماییم و برای رسیدن به آن یک نقشه راه تهیه کنیم بدون این سئله، مطمئن باشید که ماهها به درو دیوار خواهید خورد و درنهایت نیز شکست را باید پذیرا باشید. باید هدف خود از ایجاد کانال را بدانید و هدف مشخصی را برای خود ترسیم کنید باید بدانید که بدنبال چه هستید و در چه زمینه کاری می خواهید فعالیت کنید. مطالب کانال را از کجا و چطور باید تهیه کنید از همه مهمتر خود را به جای اعضاء کانال قرار داده و ببنید که اگر شما عضو این کانال بودید، حاضر بودید مطالب آن را همیشه مرور کرده و کاربر فعال این کانال باشید؟


آیا واقعا شما به کانال تلگرام نیاز دارید؟

آیا شما فرصت و سرمایه کافی برای ایجاد و راه اندازی یک کانال تلگرام را دارید؟ تایجاد یک کانال تلگرامی شاید چند دقیقه هم زمان نیاز نداشته باشد اما برای بعد از این مرحله نقشه مشخصی تهیه کرده اید؟آیا می توانید برای موفقیت کانال خود هزینه کرده و تبلیغات کنید؟ وقتی برای این سوال جواب منطقی و درست پیدا کردید، کانال بزنید ولی یادتان باشد درست است که تلگرام این قابلیت را به صورت رایگان در اختیار همه قرار داده، ولی کانال داری کار هر کسی نیست! بسیاری از افرادی که این روزها کانال ایجاد می کنند، می توانند با بقیه قابلیت های تلگرام از جمله گروه و سوپر گروه به هدف های مدنظرشان دسترسی پیدا کنند. پس همه جوانب را بسنجید، چرا که حتی اگر برای ساخت و نگهداری یک کانال که در آینده نزدیک شکست می خوردف پولی هم خرج نکنید با وقتی که از دست داده اید، چه کار می کنید؟

راههای افزایش ممبر تلگرام

لینک Join Chat فراموش نشود

افزایش تعداد اعضای کانال تلگرامی

بسیاری از مدیران کانالها حتی فرق میان لینک joine  ادرس کانال را نمی دانند در طی سال گذشته صدها نفر از مدیران کانالهای مختلف برای خرید تبلیغات با گروه ما تماس گرفته و زمانی که از انها لینک دعوت (joine) خواسته می شود ابراز می کنند که کمترین آشنایی با آن ندارند براستی دانستن چنین نکاتی از ابتدایی ترین امور مدیریت کانال بوده و مرز میان موفقیت و شکست را نیز مشخص می کند. مدیر کانالی که توانایی ساخت یک بنر ساده تبلیغاتی را ندارد و دم از کسب درآمد می کند.

خب حالا کانال را ساخته اید و می خواهید بقیه هم به شما کمک کنند و پستی را که شما برای دعوت دیگران در کانالتان گذاشته اید، به اشتراک بگذارند، آسان ترین راه آن است که لینک عادی یا نام کاربری (User name) کانالتان را به اشتراک بگذارید، ولی بهترین کار این است که به تنظیمات کانالتان بروید Private Channel را انتخاب کنید و قبل از آنکه گزینه تایید را بزنید لینک Join Chat کانالتان را کپی کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید، در جریان باشید که اگر کانالتان عمومی است، به هیچ وجه گزینه تایید زیرآدرس را نزنید و اگر کانالتان هم از اول Private Channel است اصلا نیازی به طی مراحل بالا نیست.

خرید تبلیغات برای افزایش اعضاء
درصورتی که قصد دارید برای کانال خود تبلیغات خریداری نمایید باید توجه داشته باشید که حتما باید بجای ادرس کانال، از لینک joine استفاده نمایید بدون استفاده از لینک دعوت در تبلیغات خود، قطعا نتیجه زیادی نخواهید گرفت. فرق لینک جوین با آدرس کانال در جذب اعضای کانال بسیار چشمگیر است وقتی فردی روی بنر تبلیغی شما که بجای لینک دعوت از آدرس کانال استفاده شده است کلیک می کند در ادامه حتما باید در پایین صفحه بر روی joine نیز کلیک نماید تا عضویتش تایید شود حال اینکه افراد بسیار زیادی بر این نکته واقف نبوده و این کار را نمی کنند این افراد به محض خروج از کانال، دیگر حتی نمی توانند کانال شمارا پیدا کنند که بخواهند مجددا وارد آن شوند چرا که در ان عضو نشده اند اما خاصیت لینک جوین در این است که افراد به محض کلیک بر روی لینک جوین، عضویتشان تایید شده و با خروج از کانال نیز کماکان عضو کانال شما هستند تا زمانی که خود لفت داده و عضویتشان را لغو کنند.
بالا بردن ممبر کانال تلگرام


تفاوت لینک Join Chat با لینک معمولی و نام کاربری این است که هر کس بخواهد با این لینک وارد کانالتان شود، حتما قبل از ورود باید به کانال شما اضافه شود تا اجازه ورود داشته باشد و بسیاری از افرادی هم که به این صورت وارد کانال شما می شوند یا بلد نیستند یا به هر دلیلی می مانند و خارج نمی شوند، روش چندان خوبی برای جذب کاربر نیست، ولی خب حالا!

تبلیغ، بهترین روش افزایش ممبر کانال


با تبلیغ کانالتان را بالا بکشید

یکی از بهترین راه ها برای بالا بردن کاربران یک کانال، تبلیغات در کانال های پرکاربر است که البته تضمینی نیست و ممکن است با تبلیغات شما کاربر چندانی به کانالتان اضافه نشود، در هر حال اگر قصد سپردن کانالتان را به کانال های پربازدید برای تبلیغ دارید، اول از همه کانال هایی را انتخاب کنید که با موضوع کانال شما هماهنگ هستند چرا که کاربر بیشتری از این کانال ها به کانالتان اضافه می شود و در درجه دوم دقت کنید که حتما کانالی را انتخاب کنید که پست هایش بیشترین تعداد بازدید را در یک زمان مشخص دارند.


هزینه تبلیغ در کانال ها ساز و کار مشخصی ندارد، برخی از کانال ها بنا به تعداد مشخص بازدید، برخی ساعتی و برخی روزی تبلیغ می گیرند. از ساعتی 6 هزار تومان شروع می شود به بالا، اینکه یک کانال چه قیمتی را روی تبلیغاتش گذاشته به تعداد بازدیدهای یک پست، مخاطبان آن و... بستگی دارد. پس از هول حلیم در دیگ نیفتید و به خاطر قیمت ارزان، تبلیغ تان را به کانالی نسپارید که یا  مخاطبانش مناسب کار شما نیستند یا پست هایش بازدید بسیار پایینی دارند، از ما گفتن بود!

افزایش تعداد اعضای کانال تلگرامی
ممبر تلگرام
پاول دوروف به همرا برادرش ایده پرداز و موسس تلگرام هستند که هم اکنون در آلمان زندگی میکنند


پول خرج کنید و تعداد ممبر کانال را افزایش دهید

در افزایش ممبر کانال هم مثل هر چیز دیگر در این دنیای فانی وابسته به چرک کف دست هستید و هر قدر پول بدهید، همان قدر کاربر ثابت، درجه یک، مرتبط و دوست داشتنی نصیب تان می شود. راهکارش هم آن است که کلا کانالتان را به یک آدم این کاره بسپارید و بخواهید که تعداد کاربرانش را بالا ببرد. باید توجه کنید که با ارسال مطالب مفید و تبلیغات خوب می توانید اعضا زیادی در کانال خود جمع کنید.

در حال حاضر در بازار برای چنین کاری در ازای هر هزار کاربر 50 تا 400 هزار تومان از شما پول می گیرند، ولی توصیه ما این است که به قیمت های پایین به هیچ عنوان اعتماد نکنید؛ چرا که احتمال کشاندن کاربرهای غیرمرتبط در این قیمت ها بسیار زیاد است و ممکن است به روش هایی کانالتان را بالا بکشند که اصلا مد نظر شما نیست در بسیاری از این دست افزایش ممبر کانال دیده شده است که با تبلیاغت در کانال های مختلف با عناوین بسیار زننده، برای کانال شما ممبر جذب کرده اند اما این بخاطر دیدن مطالب دیگری به کانال شما جذب شده بوده اند و بسرعت نیز از کانال شما خارج خواهند شد. از آن بدتر هم اینکه احتمال خروج کاربرهایی که با قیمت های پایین به کانالتان می آیند، در سریع ترین زمان، بسیار زیاد است. افزایش های اینچنینی، کاربران به اصطلاح فیک ( غیر واقعی ) هستند که هیچ ارزشی برای شما نخواهند داشت پس اگر قصد دارید کسب و کار خود را راه اندازی کنید، بهتر است که بر روی آب لانه نسازید و بگونه ای عمل کنید که سنگ بنای محکمی را برای درامد زایی و رسیدن به ثروت، گذارده باشید. یک کانال با چند هزار ممبر واقعی، می تواند به یک سرمایه بسیار ارزشمند برای شما بدل شود از طریق همین کانال می توانید آینده زندگی خود را بسازید تبلیغ بفروشید و یا کالاهای مختلفی را در ان تبلیغ کرده و به فروش برسانید و سود بسیار قابل توجهی را به جیب بزنید گروه مشاورین برتر، در مطالب بعدی، درمورد چگونگی درامد زایی از انواع کانال های تلگرام، بیشتر سخن خواهد گفت. پس مطالب بعدی مارا دنبال نمایید.
مطالب خوب و مفید ارسال کنید، اعضاء خودشان می آیند
تعارف که نداریم، هر رسانه ای اگر به مخاطبانش احترام بگذارد و راضی اش کند، قطع به یقین مخاطب جذب می کند و کانال تلگرام هم یک رسانه است، این را به یاد داشته باشید که هر صاحب کانالی یک رسانه دار هم هست، پس به نیازهای مخاطب تان دقت کنید، کیفیت کانال را همیشه بالا نگه دارید و مطمئن باشید که در این صورت مخاطب کانالتان را می پسندد و به سراغتان می آید.

بازدیدهای اعضاء را دقیقا زیر نظر بگیرید

گاهی ممکن است تعداد ممبر کانال شما بالا باشد اما پست های جذابتان بیشتر از یک چهارم کاربران کانالتان بازدید نداشته باشند، این بازدید پایین نشانه این است که یک جای کار می لنگد و بیشتر کاربران کانالتان هشدارهای کانال را بسته اند و تبدیل به مخاطب منفعل شده اند؛ مخاطبانی که سال و ماهی یک بار می آیند، کانال را باز می کنند و یک نگاه سرسری به آخرین پست هایتان می اندازند و می روند، اگر با چنین حالتی رو به رو شدید در سریع ترین زمان ممکن رویه را عوض کنید، مخاطبان منفعل مثل ویروس می مانند.

از تبلیغ در کانال خود پرهیز کنید

خب خدا را شکر همه چیز به درستی پیش رفته و تعداد ممبر های شما افزایش پیدا کرده است و افراد بسیاری هم در روز پیام می دهند که می خواهند تبلیغ شان را در کانال شما بگذارند، اما هوا برتان ندارد که راه به راه تبلیغ کنید و درآمد داشته باشید، هر تبلیغی تعدادی از کاربرانتان را به باد می دهد؛ کاربرانی که می روند و ممکن است که هیچ وقت برنگردند. ما به شما توصیه می کنیم که چشم بر این گونه درامدها ببنیدید و بگذارید کانال شما حسابی رشد کرده و عضو بگیرد در مطالب بعدی راههای کشب درامد بسیار بهتر و بیشتر را از طریق کانالهای پربازدید به شما آموزش خواهیم داد روش هایی که می تواند زندگی هرکسی را متحول ساخته ثروت را برای شما به همره بیاورد .


ممبر کانال


از گذاشتن پست های بلند در کانال جدا پرهیز کنید

یادتان نرود که شما در رسانه ای پست هایتان را منتشر می کنید که وسیله ارتباطی شما با مخاطب تان در بیشتر موارد گوشی تلفن همراه است که نمایشگر کوچکی دارد و همین کوچک بودن باعث می شود حتی متن های کوتاه هم بلند به نظر برسند و مخاطب در برخورد اول با دیدن حجم متن بی خیال خواندنش شود، به نظر می رسد که با توجه به اندازه نمایشگر گوشی های مختلف، حداکثر 50 کلمه برای هر پست متنی کفایت می کند.

پایین هر پست آدرس کانالتان را درج کنید

پست هایی که می گذارید ممکن است که در جاهای دیگری نیز در تلگرام به اشتراک گذاشته شوند و شما باید از این فرصت نهایت استفاده را بکنید، خیلی ساده است آدرس کانالتان را پایین هر پست بگذارید، به این شکل هر کس که از پست شما خوشش آمد، وارد کانالتان می شود، اول یک چرخی می زند و اگر خوشش آمد، مشتری می شود، البته در اینجا هم گذاشتن آدرس Join Chat توصیه می شود.

افزایش ممبر کانال تلگرام

مخاطب خود را شناسایی کنید و برای آنها برنامه ریزی کنید

خیلی ها بادقت نکردن به این نکته، اعضای کانالشان را از دست داده اند، فکر نکنید که این کانال، صفحه فیس بوکتان است و هر چه را دوست دارید در آن می گذارید، نه از این خبرها نیست، در اینجا باید مثل ما که خواست شما برایمان مهم است، خواست مخاطبانتان برایتان مهم باشد، محتوایی را منتشر کنید که قشر بیشتری آنها را می پسندند. پس با یک آزمون و خطای دوره ای سلیقه مخاطبانتان را مشخص کنید.

دلیل اینکه می گوییم آزمون و خطا را دوره ای کنید، این است که ممکن است بعد از یک دوره سلیقه مخاطبانتان عوض شود یا از آن موضوع اشباع شوند یا اصلا با بالارفتن تعدادی کفه ترازوی موضوعات به سمت موضوعات دیگری سنگین شود، پس مدام این کار را انجام دهید.

از تصاویر و عکس های زیبا به فراوانی استفاده کنید

مخاطبان شبکه های اجتماعی و ارتباطی و به خصوص تلگرام علاقه زیادی به تصویر دارند و به همین خاطر به پست هایی که عکس داشته باشند، بیشتر توجه می کنند، البته در همه رسانه ها همین وضع است، اما در تلگرام بیشتر. تا می توانید به پست هایی که عکس دارند توجه کنید و حتی می تواند با نرم افزارهایی مثل فتوشاپ، توضیحات را روی عکس در ج کنید.

در ساعات مشخصی پست بگذارید

برخی افراد از صبح که بیدار می شوند، شروع می کنند تمام پست های کانال های دیگر را کپی کرده و در کانال خود قرار می دهند قافل از اینکه اعضاء کانال خودش، در وبگردی استاد بوده و بیشتر این مطالب را ممکن است دیده باشند و یا اینکه در تمام طول شبانه روز، مدام پست ارسال می کنند. اصلا توجه نمی کنند که ساعت دو نصف شب است و مردم خوابند و یا درحال گفتگویی آرام با دوستان و آشنایانشان در فضای مجازی می باشند.


درست است که رویه زندگی های شهری عوض شده و خیلی ها تا پاسی از بامداد بیدار هستند، ولی واقعیتش را بخواهید مردم از ساعت 12 شب به بعد یا می خوابند یا به چت های شخصی خودشان می پردازند، اعصابش را هم ندارند که شما مدام برایشان پست بگذارید و آرامشی را که به آن نیاز دارند، بهم بزنید. از ساعت12 شب تا هشت صبح کرکره کانال را پایین بکشید و خودتان هم کمی به زندگی تان برسید. اگر به این توصیه دقت نکنید، تعداد زیادی از مخاطبان با هر پست بعد از ساعت 12 شب یا از کانالتان می روند یا اینکه هشدارها را می بندند و به مخاطب منفعل تبدیل می شوند.




از ارسال پست ها و تصاویر سنگین جدا پرهیز کنید

هر چیزی که بر مبنای بستر اینترنت کار می کند، کیفیت کارش ارتباط مستقیمی با سرعت اینترنت دارد، هر چند تلگرام یکی از سریع ترین اپ های پیام رسان است و با پایین ترین سرعت اینترنتی هم کار می کند، اما این به این معنی نیست که شما هر عکس، فیلم یا سایر فایل ها را با هر حجمی بگذارید، به این نکته دقت کنید که اگر مخاطب نتواند فایلی را که شما گذاشته اید به راحتی باز کند، شاید دو تا سه بار به روی خودش نیاورد، اما چندان امید نداشته باشید که در دفعات بعدی هم بتوانید راضی اش کنید که بماند.

تعداداستاندارد پست در روز، 10 پست می باشد

روی مخ نباشید، راه به راه پست نگذارید، مخاطبان، شما را برای اینکه روی نزدیک ترین وسیله شخصی شان باشید برگزیده اند و هیچ کس دوست ندارد در حریم شخصی اش کسی مدام بیخ گوشش سر و صدا راه بیندازد، حداکثر 10 پست در روز و با فواصل زمانی معنی بگذارید، البته اگر روزهای اول ظهور کانال ها بود بیشتر از روزی پنج پست را توصیه نمی کردیم، اما الان آستان تحمل مخاطبان کمی بالاتر رفته و تا روزی 10 پست با فواصل زمانی معین را هم تحمل می کنند.

خود را بروز رسانی کنید
اگر توصیه کردیم که زیاد پست نگذارید، الان هم توصیه می کنیم که خیلی کم و دیر به دیر پست نگذارید، حداقل روزی سه پست و با فاصله های زمانی معین روی کانالتان قرار دهید و کاری کنید که کانال فعال و پویا به نظر برسد، نه کانالی که کاربر احساس کند که فقط تلگرامش را شلوغ کرده و در اولین فرصت با آن خداحافظی کند.
سعی کنید مطالب زیبا و مفیدی ارسال کنید و از ارسال پست های پیاپی خودداری کنید تا کاربر تشنه پست ها و مطالب شما بماند و برای دیدن مطلب جدید چندین بار به کانال شما سر بزند.گروه مشاورین برتر، در مطالب بعدی، راههای کسب درامد از کانالهای پربازدید را به شما آموزش خواهد داد توجه داشته باشید تنها افرادی پیروز میدان خواهند بود که از جدیدترین رویدادها و اتفاقات کسب و کار خود آگاه بوده و از ان برای گسترش و رشد کسب و کار خود به خوبی استفاده کنند.


گروه مشاورین برتر، اقدام به تهیه مجموعه پکیج های آموزشی ارزشمندی کرده است که این آموزش ها را به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان خود می گذارد بسیاری از شرکت ها، فروشگاهها، تولیدیها و موسسات کوچک و بزرگ، توانسته اند با همکاری تنگاتنگ با ما، کانال های تلگرام خود را ایجاد کرده و یا گسترش دهند .
ما در گروه مشاورین برتر، این اطمینان را به شما می دهیم که در صورت همکاری مناسب با ما، موفقیت شمارا تضمین نماییم .

یک فرصت مناسب برای افزایش واقعی اعضای کانالهای تلگرامی

پکیج تبلیغاتی با تخفیف بالا و قیمتی بسیار مناسب

تبلیغات کانال شما در یک کانال با حدود 9 هزار نفر سه نوبت در یک هفته و هر نوبت 6 ساعت

هزینه معمول انجام چنین تبلیغاتی 90 هزار تومان می باشد

اما با هدف کمک به مدیران کانالهایی که در جذب عضو برای کانال خود دچار مشکل شده اند، این پکیج تبلیغی تنها با قیمت 29 هزارتومان تقدیم شما عزیزان می شود.

این تخفیف تنها به مدت یک هفته پابرجا خواهد بود

برای خرید این پکیج تبلیغاتی لطفا با کلیک بر روی شکل زیر، وجه مورد نظر را پرداخت کرده و سپس مشخصات کانال خود را از طریق شماره تلفن تلگرامی زیر برای ما ارسال فرمایید.

گزارش دقیقی از چگونگی و محل انجام تبلیغات برای شما ارسال خواهد شد

قبل از انجام تبلیغات، آدرس کانالی که تبلیغ شما دران قرار خواهد گرفت را برای شما ارسال خواهیم کرد.

علاوه بر تبلیغ کانال شما در سه نوبت 6 ساعته در یک کانال با حدود 9 هزارنفر عضو واقعی، تبلیغات کانال شما در یک وبسایت پربازدید نیز به مدت یکماه قرار خواهد گرفت.

این وبسایت بصورت روزانه بالغ بر سه هزار بازدید کننده دارد.

پس از پرداخت هزینه فوق، تصویر رسید پرداخت را به همراه مشخصات کانال خود به شماره تلگرامی زیر ارسال فرمایید.

09364291640

همچنین می توانید این مبلغ را از طریق درگاه مستقیم بانک ملت نیز پرداخت نمایید.

درگاه اختصاصی و مستقیم بانک ملت

بسته به تعداد ممبر درخواستی، مبلغ مورد نیاز را وارد کرده و پرداخت نمایید.افزایش تعداد اعضای کانال تلگرامی

افزایش تعداد اعضای کانال تلگرامی

برای تایید و چک نمودن نماد اعتماد ملی و مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد، در وبسایت اصلی گروه مشاورین برتر، بر روی تصاویر  مجوزهای نماد اعتماد و ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی کلیک فرمایید.



افزایش ممبر کانال تلگرام با روش های اصولی و ارزشمند

kanalema@

گروه مشاورین برتر

تلفن دفتر 37581011 - 051 -       4 خط

یک فرصت بی نظیر تبلیغاتی

با پرداخت مبلغ 29 هزار تومان علاوه بر تبلیغ کانال شما در سه نوبت 6 ساعته در یک کانال با حدود 9 هزارنفر عضو واقعی، تبلیغات شما در یک وبسایت پربازدید نیز به مدت یکماه قرار داده خواهد شد

بازدید روزانه وبسایت فوق بالغ بر 3 هزار بازدید کننده